Білозерщина запрошує!

Наш блог надає можливість усім користувачам дізнаватись про найцікавіші сторінки історії рідного краю. Заходьте! Читайте! Діліться враженнями! І мандруйте Білозерщиною - реальною і віртуальною!!!

вівторок, 30 серпня 2016 р.

Краєзнавчий бібліоквест "Перлини рідного краю".

   В рамках інноваційного проекту для учнівської молоді "Обласний профіквест "В долонях степу і Дніпра" учасники білозерської команди "Розумники" долучились до участі у краєзнавчому бібліоквесті "Перлини рідного краю", в програму якого входила робота з краєзнавчим блогом білозерчан; презентація його сторінок "Цікавинки Білозерського району", "Маршрути", "Краєзнавчі виставки"; представлення оновленої команди "Розумники", до складу якої входять учні 9-их класів Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського, Білозерської ЗОШ I-III ступенів №3 та Дніпровської ЗОШ I-III ступенів.
  Дуже цікавим був майстер-клас куратора команди "Розумники" Колесник С.О. по роботі з блогом. Не менш захоплюючими були і  розповіді та враження діток  про свої походи, екскурсії та експедиції рідним краєм, в ході яких школярі мали можливість ознайомитись та дізнатись про такі краєзнавчі перлини Білозерщини, як білозерські джерела, дивовижне озеро Біле, дніпровські плавні, курган ім. Д. Яворницького, Білозерське античне поселення, Благовіщенський монастир та інші. 
   До речі, 30 серпня наші "Розумники" відправляться на екскурсію з відвіданням саме Благовіщенського монастиря, який славився на Херсонщині на всю Південну Україну. Але про це ви дізнаєтесь у наступній публікації.
   Продовжився бібліоквест роботою з краєзнавим портфоліо "Видатні білозерчани". Підсумковим заходом стане створення "Галереї видатних краян", де юні краєзнавці розмістять матеріали про С.Ф. Бондарчука, О.І. Скороходову,. І.А. Ганнібала, родину Скадовських та інших.
    Працюють дітки і над "Туристичним путівником" - складають тести рекламного характеру, працюють над відео та слайдпрезентаціями. Тож проект на Білозерщині реалізується досить успішно.
 


  

Немає коментарів:

Дописати коментар